نازنین


danweb

اونی که زندگی من شده بود به اسم چشماش            اونی بود که من میگفتم واسه عشقم آخرین بود

اونی که عشقمو کشته, اونی که قلبمو برده                اونیه که توی قصره دل من تنها ترین بود

همونی که نابودم کرد, منو بین باغ غم کاشت              اونی بود کز همه بهتر واسه من روی زمین بود

اون همبشه رفته از یاد, رفت و با رفتنش, امروز             عشقمون هم رفت برباد, اون یه عشق اتیش بود

به روزی دیدم بهارم, دیگه حال گل نداره                      انگاری واسه تباهی اش یه عالم غم تو کمین بود

دیگه رنگ سبز چشماش نمیشد امید چشمام            اونی که همش میگفتم واسه من یه نازنین بود

بذارید مبهم بمونه  قصهء تلخ جدائی ام                      اون سفر کرده رها شد. اخره قصه همین بود!



نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت2:20---4 تير 1390
داني عاليه داداش خيلي قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 12:52 توسط danial19| |


Power By: LoxBlog.Com